Mým cílem je fakulta, která je ochráncem hodnot právního státu, demokracie a humanismu.
Je třeba prosazovat jasnou, aktivní a srozumitelnou komunikaci dovnitř i navenek fakulty tradičními i
moderními metodami. Chci podporovat aktivity, které posilují dobré jméno a třetí roli fakulty ve
společnosti (např. univerzita třetího věku, program Street Law, letní školy pro veřejnost).
Třetí role
- akcentovat třetí roli fakulty ve veřejném prostoru jako doplňku pedagogické a vědecké činnosti
- podporovat aktivity posilující vnímání fakulty jako ochránce hodnot právního státu, demokracie a
humanismu
- podpořit vznik kvalitního fakultního podcastu
Komunikace
-
obecně
- aktivně informovat o aktuálním dění na fakultě dovnitř i navenek
- systematicky pracovat na zlepšování vnímání fakulty veřejností
- využívat plného potenciálu moderních komunikačních kanálů
- osvojit si aktivní roli v komunikaci namísto reaktivnosti
- lépe koordinovat informační kanály fakulty a jednotlivých akademických pracovišť
- podporovat personifikovanou komunikaci v rámci akademické obce
-
spolupráce s médii
- vytvořit databázi odborníků na určitá témata, na které se mohou obracet média
- aktivně distribuovat mediální výstupy a pracovat s nimi
- zajistit videopřednášky pro externí skupiny (maturanty, širokou veřejnost)
-
intranet
-
vytvořit intranet pro zaměstnance a studenty jako hlavní komunikační kanál v rámci fakulty který bude rozlišen podle tématických sekcí (obecné, zaměstnanec, student, uchazeč, absolvent)
-
newsletter
- funkční newsletter informující zejména mimofakultní veřejnost o důležitých fakultních tématech
-
výroční zpráva
-
zjednodušení výroční zprávy – data, která jsou dnes součástí výroční zprávy, přesunout na
web a mít je trvale přístupná a aktualizovaná
-
výroční zprávu fakulty zpracovávat nikoliv za kalendářní rok, ale za akademický rok
-
sociální sítě
- podrobněji a aktivně informovat o fakultním dění, zdůrazňovat úspěchy
- akcentovat nové sociální sítě podle cílových skupin a přizpůsobovat tomu fakultní
komunikaci
- nastavit pravidelnost komunikace a zamezit tomu, aby vznikala hluchá komunikační místa
- včasně informovat o termínech týkajících se provozních a studijních záležitostí (začátek
zápisu, zápis
diplomových prací, lhůta pro podání přihlášek ke studiu, otevření a uzavření knihovny nebo
menzy apod.)
„provozní“ informace doplnit o tematizované kampaně (zkušenosti z Erasmu, duševní zdraví
během zkouškového
období, způsoby učení apod.)
- využívat aktivněji cílenou reklamu na sociálních sítích nejen pro uchazeče o magisterský
studijní program
-
fundraising
- plně využívat potenciálu získávání finančních prostředků pro podporu fakultních aktivit od
dárců za dodržení
přísných etických standardů
-
alumni
-
dlouhodobě rozvíjet vztahy s absolventy (setkávání absolventů, podpora vzniku alumni klubu,
zapojení se do univerzitní akce „zlatá promoce“) a sledovat jejich další profesní růst
-
ve vhodných případech zapojovat absolventy do dalších fakultních aktivit, případně do výuky