Třetí role a komunikace

Mým cílem je fakulta, která je ochráncem hodnot právního státu, demokracie a humanismu.

Je třeba prosazovat jasnou, aktivní a srozumitelnou komunikaci dovnitř i navenek fakulty tradičními i moderními metodami. Chci podporovat aktivity, které posilují dobré jméno a třetí roli fakulty ve společnosti (např. univerzita třetího věku, program Street Law, letní školy pro veřejnost).


Třetí role

  • akcentovat třetí roli fakulty ve veřejném prostoru jako doplňku pedagogické a vědecké činnosti
  • podporovat aktivity posilující vnímání fakulty jako ochránce hodnot právního státu, demokracie a humanismu
  • podpořit vznik kvalitního fakultního podcastu

Komunikace

  • obecně
    • aktivně informovat o aktuálním dění na fakultě dovnitř i navenek
    • systematicky pracovat na zlepšování vnímání fakulty veřejností
    • využívat plného potenciálu moderních komunikačních kanálů
    • osvojit si aktivní roli v komunikaci namísto reaktivnosti
    • lépe koordinovat informační kanály fakulty a jednotlivých akademických pracovišť
    • podporovat personifikovanou komunikaci v rámci akademické obce
  • spolupráce s médii
    • vytvořit databázi odborníků na určitá témata, na které se mohou obracet média
    • aktivně distribuovat mediální výstupy a pracovat s nimi
    • zajistit videopřednášky pro externí skupiny (maturanty, širokou veřejnost)
  • intranet
    • vytvořit intranet pro zaměstnance a studenty jako hlavní komunikační kanál v rámci fakulty který bude rozlišen podle tématických sekcí (obecné, zaměstnanec, student, uchazeč, absolvent)
  • newsletter
    • funkční newsletter informující zejména mimofakultní veřejnost o důležitých fakultních tématech
  • výroční zpráva
    • zjednodušení výroční zprávy – data, která jsou dnes součástí výroční zprávy, přesunout na web a mít je trvale přístupná a aktualizovaná
    • výroční zprávu fakulty zpracovávat nikoliv za kalendářní rok, ale za akademický rok
  • sociální sítě
    • podrobněji a aktivně informovat o fakultním dění, zdůrazňovat úspěchy
    • akcentovat nové sociální sítě podle cílových skupin a přizpůsobovat tomu fakultní komunikaci
    • nastavit pravidelnost komunikace a zamezit tomu, aby vznikala hluchá komunikační místa
    • včasně informovat o termínech týkajících se provozních a studijních záležitostí (začátek zápisu, zápis diplomových prací, lhůta pro podání přihlášek ke studiu, otevření a uzavření knihovny nebo menzy apod.) „provozní“ informace doplnit o tematizované kampaně (zkušenosti z Erasmu, duševní zdraví během zkouškového období, způsoby učení apod.)
    • využívat aktivněji cílenou reklamu na sociálních sítích nejen pro uchazeče o magisterský studijní program
  • fundraising
    • plně využívat potenciálu získávání finančních prostředků pro podporu fakultních aktivit od dárců za dodržení přísných etických standardů
  • alumni
    • dlouhodobě rozvíjet vztahy s absolventy (setkávání absolventů, podpora vzniku alumni klubu, zapojení se do univerzitní akce „zlatá promoce“) a sledovat jejich další profesní růst
    • ve vhodných případech zapojovat absolventy do dalších fakultních aktivit, případně do výuky